poniedziałek, 21 listopada 2011

Włosy syntetyczne, metoda clip in

Witam wieczorową porą :)
Zimno już się robi,prawda? Mam nadzieje, że śnieg ominie Nas szerokim łukiem, aż do Świąt :)

Zdecydowałam się na małą zmianę, aczkolwiek nieinwazyjną :) Przed Nami Andrzejki, Święta, Sylwester oraz Karnawał. Chcemy wyglądać olśniewająco. Wybieramy kreacje, ale oprócz tego pierwsze skrzypce gra również fryzura. Piękne długie i gęste włosy to jest to! Ale jeśli jest na odwrót? Postanowiłam rozglądnąć się za doczepianymi pasmami włosów. Postanowiłam dodać ciepły refleks włosom i delikatnie je zagęścić

Wybrałam włosy syntetyczne typu clip in
Pasma przypina się na takie malutkie spinki
Kolor idealnie współgra z kolorem moich włosów
Długość 50 cm
Włosy syntetyczne można kręcić i prostować (do temperatury 180 stopni). W zestawie jest 8 pasm różnej długości. Mój kolor to średni brąz, 04 --> http://www.cosmoshop.pl/p/47/157/syntetyczny-zestaw-clip-in-dlugosc-45-cm-kolor-04-sredni-braz-syntetyczne-45-cm-wlosy-syntetyczne-clip-in-clip-on.html

Świetna sprawa na większe wyjście Zarówno do luźno upiętych włosów jak i koków
Jestem ciekawa jak się pasma sprawdzą

Tak wyglądają na włosach, wpięłam dwa pasma.
Jak zamocować? Należy zrobić przedziałek, przypiąć pasmo i zakryć górną partią włosów
Całość wygląda bardzo naturalnie.

Jestem zadowolona z nowego nabytku :) Włoski są z cosmoshop.pl.

Co Wy sądzicie o tego typu włosach? Uważam, że jest to świetna sprawa, ale nie na co dzień a na większe wyjście Ja swoje podkręcę i powpinam, aby dodać całej fryzurze "życia" :)

Pozdrawiam,
Candy P.

9 komentarzy:

  1. Świetna sprawa, szczególnie dla tych, co chcą mieć długie włosy, a nie mogą di dohodować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. W ogólnie nie widać różnicy między Twoimi a syntetycznymi;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez ma tego typu pasemka,fajna odmaian od czasu do czasu:)
    glamourlovemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. okropnie to wyglada i odrazajaco jak sie to doczepia i ttak wrr sztucznie .. ale pozniej jak sie ulozy jakos fyzurke to jest swietne nie widac ze to sztuczne i od razu tak kobieco inaczej ... podobaja mi sie takie wloski mimo ze sztuczne itd ale co tam.. ;););) tez mam takie tylko blond i kombinuje rozne fryzurki z tego tylko boje sie ze sie moje naturalne wloski niszcza od noszenia tego....

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm, moje syntetyczne wcale nie chcą się kręcić, przynajmniej nie na lokówkę. Polecasz jakieś pianki czy coś, czy lepiej sobie odpuścić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każde chcą się układać i nie są podatne na stylizację.
      Jak do tej pory nie dałaś rady,to lepiej odpuścisz bo zniszczysz pasma

      Usuń
  6. Moje syntetyczne wcale nie chcą się kręcić, przynajmniej nie z pomocą lokówki. Polecasz na to jakieś kosmetyki, czy lepiej sobie odpuścić?

    OdpowiedzUsuń
  7. próbowałaś kręcić te pasma? bo ja ostatnio kupiłam swoją treske '' synstetyczne wysokiej klasy +naturalne domieszka'' ale za chiny nie chcą wyjść ładne loki...

    OdpowiedzUsuń
  8. MOZNA zobaczyć jak wyglądają kręcone ? ;)

    OdpowiedzUsuń