sobota, 7 lipca 2012

BeBeauty Green Nature,Regenerujący balsam do ciała

W zeszłym tygodniu podczas zakupów natrafiłam w Biedronce na balsam BeBeauty Green Nature,Regenerujący balsam do ciała.
Wiele razy słyszałam o tym balsamie, dlatego też bez wahania wzięłam produkt do koszyka.
1.jpg
Balsam posiada eko kodeks jakości green nature.
-naturalne składniki-olej avocado,ekstrakt olejowy z marchwi, ekologiczny wyciąg torfowy
-0 % alergenów i sztucznych barwników
-wysoka tolerancja przez skórę wrażliwą

Po przyjściu do domu musiałam sprawdzić przede wszystkim jak pachnie (mam hopla na punkcie zapachów) i tu balsam urzekł mnie całkowicie...
Piękny zapach zielonej herbaty, który koi zmysły i relaksuje Sam zapach sprawił,że jedno opakowanie mam  w pracy i sparuje nim ręce w ciągu dnia. W upał rewelacyjnie odświeża, jest lekki i nie obciąża dodatkowo skóry(szczególnie podczas obecnych upałów)
2.jpg
Plusy
-cena,
-szybko się wchłania,
-nie pozostawia lepkiego filtru,
-konsystencja,
-wydajny
3.jpg
Minusy
-dostępność,
-pomimo,ze posiada naturalne składniki to na końcu składu znajdują się parabeny  ALE

Methylparaben,ethylparaben-Substancja konserwująca, która uniemożliwia rozwój i przetrwanie mikroorganizmów w czasie przechowywania produktu. Chroni również kosmetyk przed nadkażeniem bakteryjnym, które możemy wprowadzić przy codziennym użytkowaniu produktu (np.nabierając krem palcem).Metyloparaben jest jednym z najlepiej przebadanych konserwantów, stosowany zarówno w kosmetykach żywności jaki i lekach.

Podsumowując
Pomimo wszystko balsam polecam, jest idealny na lato pod względem konsystencji jak i pięknego zapachu zielonej herbaty.
Dla tych, którzy jeszcze się nie przekonali co do kremu to nadmienię,że produkt pochodzi z bardzo lubianej firmy Tołpa , która produkuje kosmetyki dla Biedronki a powyższy balsam znajduje się w asortymencie Tołpy, ale cena już wyższa ;)


http://sklep.tolpa.pl/PLANET-OF-NATURE-Wygladzajacy-balsam-ozywczy-do-ci(4,3967,2428).aspx

Cena ok.7 zł/200 ml

4 komentarze:

  1. używałam ;)|lubię go;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja go jeszcze nie spotkałam w naszym sklepie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. coś czuję że wpadnie w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie oferta sklepów mimo, że jedna sieć bardzo się różni. U nas w mieście tez nie widziałam tej serii chyba ,że jest promocja wtedy coś się pojawia. Dobrze, że dodała Pani o tych parabenach bo trochę strach używać jak się nie wie co do czego :)

    OdpowiedzUsuń