czwartek, 25 kwietnia 2013

Niebieska baskinka + mix


Zwyklak w wydaniu niebieskiej baskinki, czarnych spodni i beżowych szpilek. Prosto i wygodnie, uwielbiam taki styl na co dzień. Obowiązkowo duża torebka, aby pomieścić wszystkie (nie)zbędne rzeczy :)
Temperatura w cieni wskazuje 24 stopnie, miło byłoby założyć krótkie spodenki czy sukienkę,ale jak dla mnie to chyba jeszcze za wcześnie ;)

Baskinka-sklep stacjonarny, spodnie-Lumide, buty-model Amanda Star,torebka- super-dodatki.pl
__________________________________________________
      Mix zdjęcie z telefonu, z ostatnich dni.
    Mój Przyjaciel skończył 13 kwietnia 3 latka
Najczęściej śpi z językiem na wierzchu. Pewnie śpi i śni... :D Mamy z nim ubaw :)
Weekend spędzony na uczelni, a później szoping z dziewczynami oraz nadrabianie zaległości w prasie.
Jedzonko z uczelnianej restauracji,czyli meksykański naleśnik. A po zajęciach kawka,ciacho i pyszne piwko z soczkiem
W tygodniu zabrałam Julcie na spacer. Kiedy słodko spała, ja miałam czas na przeczytanie połowy książki
Sezon na lody uważam za otwarty
Mały kawosz,czyli jak by tu dorwać tą pyszną piankę... Spójrzcie na ten wzrok na ostatnim zdjęciu :D
Na koniec roześmiana Julcia, w końcu bez czapki, a w nowej opasce.
     Pozdrawiam,
      Candy P.

5 komentarzy: