wtorek, 2 kwietnia 2013

Wine Red Contrast


                   Święta,Święta i po Świętach :) 
Nie ma co ukrywać,że tegoroczne Święta Wielkanocne przypominały Bożonarodzeniowe. W sobotę pogoda była blisko pogody wiosennej. W niedziele na południu kraju spadło nawet do 30 cm śniegu. Poniższy widok nie zachęcał do spacerowania, które tego dnia byłoby wskazane :) 
Doszedł płaszcz :) Skorzystałam z opcji darmowej wysyłki, która jest na cały świat. Doszedł w ciągu 8 dni roboczych. Przyznacie,że czas oczekiwania jest przyzwoity :)
     Płaszcz podbił moje serce. Spodobało mi się połączenie tradycyjnego płaszcza ze skórzanymi rękawami. Nie chciałam w kolorze czarnym, zawsze wybieram kurki/płaszcze w kolorze. Z ręką na serce, mam jeden płaszcz w kolorze czarnym. Przeważają odcienie brązu i beżu. Solidnie wykonany i wart swojej ceny. 
Zdjęcie z chrześniakiem :) Kubuś uwielbia zdjęcia, jest urodzonym modelem :) Widząc,że mam robione zdjęcia zapytał się,czy jestem modelkom.Tak w nawiasie, Kubek jest Aniołkiem do schrupania :)
           Podoba się Wam tego typu płaszcz?
Płaszcz-sheinside.com
Spodnie-H&M
Komin-All
Buty-NN

W Święta obchodziliśmy blisko okrągłe urodziny. Tort śmietankowo-truskawkowy 
W podróż wyruszył również Biszkopt, który stroni od jazdy samochodem. Do tej pory dochodzi do siebie.Wasze zwierzaki też tak mają?
Jak u Was minęły Święta,wypoczęte i najedzone?
Ja miałam aktywne dni,ale za to objedzona ciastem na kolejne parę tygodni :D

   Pozdrawiam,
Candy P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz