wtorek, 7 maja 2013

Black & White


Moda na biel i czerń dosięgła i mnie. Jako kobieta czerń to mój jeden z ulubionych kolorów w garderobie. Biel zaś idealnie z nią kontrastuje. Jako zwolenniczka stylu eleganckie idealnie odnalazłam się w poniższej stylizacji inspirując się najnowszym trendem Black&White
Czarne spodnie i bluzkę zestawiłam z białą marynarką i beżowymi szpilkami. Aby nie pozostać  koloro-tematyczna założyłam biżuterie z niebieskimi kamieniami.
Zestaw elegancki, ale i bardzo wygodny. Marynarka jest wykonana  z  bawełny i poliestru, które nie krępują ruchów. Zdecydowanie polubiłyśmy się :)
Zdjęcia jak widać były robione wieczorem po godzinie 19, kiedy zdążyłam dwa razy zmoknąć i dwa razy wyschnąć. 

Marynarka-Klik spodnie-H&M, bluzka-Sh, buty-model Amanda Star, torebka-pożyczona od Kamilii, biżuteria-Oriflam
Pomóżcie wybrać? Jestem w kropce podoba mi się*biały kombinezon* w formie sukienki, jak i  koronkowa sukienka. Która lepsza?
1367116845642270920.jpg
1365652120197065501.jpg
      Pozdrawiam,
   Candy P.

9 komentarzy:

  1. bardzo ładny, klasyczny zestaw ;)chyba bardziej podoba mi się kombinezon ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez do niego ciągnie. Jest wygodniejszy dzięki wbudowanym portką :D

      Usuń
  2. Mam słabość do koronek. Więc koronkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjecia cudowne, klasycznie i tak ahhh! :D na wysokim zagranicznym poziomie :)
    ps:co do wyboru to wybrałabym pierwszą rzecz;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasyka jest dobra zawsze :-) Gdy ja na nia postawiłam zaczęłam mieć mniejsze problemy z garderobą :-) Pięknym kobietom wszystko pasuje, a gdzieś czytałam, że własnie w klasycznych zestwach kobiety o klasycznej urodzie budzą największe zaufanie ;-) Super wyglądasz! Co do wyboru to chyba jednak 1-ciekawy ten "uniform" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym wybrała koronkową sukienkę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się takie klasyczne połączenia z ożywiającą biżuterią :)
    Wybrałaby drugą sukienkę przez wzgląd na te koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybieram 2 :) Super zdjęcia, masz świetne nogi. Bardzo lubię plener.

    OdpowiedzUsuń
  8. Really nice!!! Love your Style!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń