poniedziałek, 22 lipca 2013

Blue dress

Od piątkowego wieczoru jestem starsza o kolejny rok.
Kto zgadnie ile skończyłam lat?

 W ten wyjątkowy dla mnie dzień miałam na sobie piękną asymetryczną sukienkę w kolorze niebieskim. Podkreślona talia, dekoracyjne wycięcia na ramionach i lekkość formy zdecydowanie przemawia na korzyść sukienki  :) Tegoroczne wakacje są zdecydowanie mega kobiece pod względem garderoby. Powiększam kolekcję sukienek i nie zamierzam poprzestawać na tej :)

Sukienka- Sheinside
 Buty- model Amanda Star
 
Zdjęcia wykonał Tomasz, którego również złapałam tym razem po drugiej stronie obiektywu. Ale o tym na końcu wpisu 

Tak jak wspominałam na początku wpisu, dwa zdjęcia mojego wspaniałego fotografa widziany moim okiem :)
 
 
 
 

5 komentarzy:

  1. Juz pisałam na pingerze ze bajecznie wygladasz i ze zdjecia cudne wyszly! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile skonczyłas? Jasne ze 18! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka piękna. Kolor pasuje do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten kolor, bardzo mi się podoba, nie mam pojęcia ile masz lat. Na bank jesteś młodsza ode mnie, a mi w sobotę ktoś dał 13 :/ ja nie mogę nie wiem czy się cieszyć, czy płakać :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń