czwartek, 11 lipca 2013

Flower power


Jako fanka nakryć typu marynarka/żakiet musiałam mieć w swojej szafie marynarkę z motywem kwiatów. Jako,że mamy z Kamilą-http://cammillle.blogspot.com/taki sam-gust to zarówno w jej, jak i w mojej szafie pojawiła się kwiecista marynarka :)

Wczoraj poszłyśmy na spacer w ostatnich przebłyskach słońca, przed-jakby mogło się wydawać potężną burzą, która postraszyła i poszła ;)
Wczorajsza stylizacja to proste połączenie kwiecistej marynarki z prostą białą bokserką i pomarańczowymi szortami, które stanowiły tło dla marynarki. Dodałam do tego najwygodniejsze(nie czuć wysokości, w dodatku bardzo lekkie) koturny w kolorze beżu



Bokserka-H&M
Spodenki-NN


_________________________________________________________________

                                 Troszeczkę nowości z ostatniego tygodnia...
Marynarka- www.choies.com  koronkowa bluzka- www.sheinside.com

   Pomarańczowe spodenki- NN      Jeansowe spodneki- www.sheinside.com
Sukienka w paski- H&M   Biała bokserka- H&M, polecam te bokserki są świetnej jakości
Kapelusz- kupiony na wakacjach      Japonki- kupione na wakacjach-Cropp (ach ten kolor)
       Naszyjnik- www.choies.com             bransoletka- kupione na wakacjach

Paletka róży Sleek, z nowej kolekcji CANDY- www.urodomania.com

Bell-korektor i lakier,kupione w Biedronce
Masło kakaowe The Body Shop-moja skóra potrzebuje mega kopa po opalaniu.

                                              Ostatnio zaczytana jestem w...  
Jeśli czytałyście "Dlaczego mężczyźni kochają zołzy" to i ta lektura przypadnie Wam do gustu :)

______________________________________________________

Kobiety,szok! Mam tyle do napisania, zdjęć, recenzji,outfitów itp. ale czas ucieka mi między palcami. Myślalam,że jak będzie cieplej będzie lepiej z czasem... Jeśli macie do odsprzedania parę godzin z doby to biorę bez zastanowienia :D

Buziaki,
Pati

5 komentarzy: