poniedziałek, 14 października 2013

Paski w roli głównej

Powoli dosięga mnie jesienne przesilenie. Wieczory najchętniej spędziłabym pod kocem nie robiąc nic. Ale nie zamierzam się poddawać jesiennej melancholii. Stawiam na wysiłek fizyczny, który de facto kojarzy się z wycieczeniem i zmęczeniem.Sport wyzwala endorfiny, daje dużo energii, lepiej śpimy, a po dobrych ćwiczenia gwarantuje,że uśmiech na twarzy zagości :) 

Dziś parę spontanicznych ujęć podczas spaceru. Główne założenie ubraniowe-prosto i wygodnie. Do pasiastych bluzek zaraziła mnie siostra. Do tej pory wystrzegałam się takich printów, aż do tej pory. Bluzka wykonana jest z bawełny co sprawia,że miło się ją nosi. Dodatkowo można wywinąć rękawy, wówczas pojawiają się żółte zakładki. Do tego czarne spodnie i wygodne buty.Prosto,wygodnie i zwyczajnie. 

Bluzka- sheinside -> http://bit.ly/11NO9Jh 
Spodnie-Lumide 
Torebka-NN 
Buty-Biedronka 
Pamiętacie jak pisałam wam,że poszedł spust migawki w Nikonie? Strasznie ubolewaliśmy nad tym,bo mamy sentyment do tego aparatu. 
Już myślałam,że na jakiś czas możemy zapomnieć o kupnie nowego aparatu. A tu w czwartek dostałam mmsa od Tomka z kupionym aparatem :) 
Postawiliśmy na lustrzankę, która posiada funkcję kręcenia filmów(co zdążyliśmy już przetestować :D )

                       Dziś dotarły do mnie spodnie. Bardzo dopasowane rurki, z zamkami na dolnej części nogawki. Pochodzą z choies.com.Fason 7/8, który najlepiej zda egzamin porą wiosenną, ale i teraz będą fajnie wyglądały :) 
                            Na koniec zostawiam Was z najmłodszym rodzynkiem w rodzinie. To w moich ramionach zaśmiał się w głos, z czego jestem bardzo dumna :) 
                               
Pinger - candypee.pinger.pl 
Facebook - http://www.facebook.com/pages/Candy-P/198422010203541 
Pozdrawiam, 
Candy P.

1 komentarz: