środa, 12 lutego 2014

I love the changes

Cześć Kochani,
Sesja do przodu :) 
Znów mam więcej czasu,ale już zorganizowałam sobie nowe zajęcie, które pochłonęło mnie na maxa! Wiecie, że od roku postanowiłam zmienić swoje nawyki żywieniowe, a co najważniejsze regularnie uprawiać sport. Ubiegły rok pod tym względem był bardzo aktywny. Końcówka, właściwie listopada i grudzień słabo wypadł. Odpuściłam ćwiczenia, a długie jesienne wieczory to idealna pora na paczkę chipsów i ciacha ;)  Od stycznia postanowiłam,że zapiszę się na siłownię(alternatywa od ćwiczeń w domu). Żałuje,że nie zrobiłam tego wcześniej. Obecnie chodzę 5 razy w tygodniu po 1,5-2 godzin. Jeśli zastanawiasz się nad siłownią, to zdecydowanie polecam! Moim celem jest wymodelowanie,wyrzeźbienie ciała a dodatkowo wchodzą tu aspekty zdrowotne.

Ćwiczenia,ćwiczeniami. Ale u mnie najtrudniej z regularnym jedzeniem-5 razy dziennie. Drugie śniadanie spędza mi sen z powiek. Dlatego ostatnio króluje zblendowany banan z jogurtem naturalnym i cynamonem. Pychota :)

Dziś look w dwóch odsłonach, który stanowi fajną alternatywę. Czarna sukienka, dopasowana góra i rozkloszowany dół. Dodatkowo talię podkreśliłam paskiem. Na to długi sweter z aplikacją w kształcie kota z pomponem ;) W ten sposób połączyłam klasykę i wygodę.

Płaszcz-Persunmall

Torebka-prezent 
Sweter i Sukienka-Sheinside
Pasek-Sh 
Buty-Merg 


Jeszcze godzinka i wyruszam na trening :) Kto się przyłącza
?

Pinger - candypee.pinger.pl
Facebookwww.facebook.com/pages/Candy-P/198422010203541 
Pozdrawiam, 
Candy P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz