poniedziałek, 28 listopada 2011

Ecotools. Pędzel do różu i pudru

Od jakiegoś czasu zaczęłam wymieniać wszystkie pędzle do makijażu.Poprzednio miałam pędzle z włosia naturalnego. Tym razem stawiam na pędzle syntetyczne. Dlaczego? A dlatego, że włosie naturalne, które nie jest odżywiane od cebulek robi się twarde i łamliwe. Tak też działo się z moimi pędzlami. Włosie stało się twarde i nie przyjemne dla skóry. Wcześniej byłam zielona w temacie pędzli dlatego też kupiłam zestaw pędzli. Teraz wolę wydać więcej na jeden pędzelek i mieć "pewność", że będzie się sprawdzała na jakiś tam okres czasu. W dobie internetu mamy tyle różnych sklepów internetowych, ale w tej kwestii nie chciałam czekać na przesyłkę. Dużo naczytałam się o pędzlach Ecotools. Dostępne od "ręki" bo w pobliskim Rossmannie
Kupiłam pędzel do pudru oraz różu.
Włosie syntetyczne, zaś rączka wykonana z materiałów recyklingowych-babmus.

Pędzel do pudru,nr 1200 Bamboo Powder Brus
Różni się od swojego poprzednika, gdyż jego forma jet bardziej spłaszczona. Poprzedni miał typową formę kulki.

Pędzel do różu, nr 1201 Bamboo Blush Brush,
Kształt pędzla umożliwia wygodne konturowanie twarzy.


Pędzle są reeewelacyjne! Włosie mięciusieńkie, nie ma porównania do włosia syntetycznego. Mogłabym tak siedzieć i miziać się po twarzy
- włosie po umyciu nie odkształca się;
- do tej pory żaden włosek nie wypadł;
- dobrze nakłada się pędzelkami produkty;
- pędzlem do różu nanoszę zarówno róż jak i bronzer. Główka pędzla ma idealny kształt do modelowania twarzy;
- cena.

Obydwa pędzelki kupiłam na promocji w Rossmannie.
Pędzelek do pudru za ok.27 zł zaś do różu ok.23 zł.

Pędzelki na pewno warte uwagi

Ktoś ma więcej pędzelków z ET? Jak się sprawdzają?

10 komentarzy:

  1. mam ten do pudru i myslalam ze beda milsze w dotyku,mam do niego mieszane uczucia..

    OdpowiedzUsuń
  2. cały czas się przymierzam do tego pędzla do różu, ale nie jestem jeszcze chyba na niego zdecydowana, kusi mnie jeszcze z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam 5 pędzelków tej firmy.
    wszystkie są mega miękkie i delikatne - uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Invierno Beauty, nie ma się co zastanawiać. Trzeba próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey mam pytanie apropo tych pędzli nie wypada ci z nich włosie? Ja boje się ze będzie mi wypadać;/

    OdpowiedzUsuń
  6. angelikaa172, ani jeden włosek nie wypadł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. słuchaj mam prosbe zostan moim obserwatorem;)))) ja do ciebie zagladam jak masz zawsze nowego posta

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za dodanie do obserw.
    pozdrawiam Cię, kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dodaje do obserwowanych:) :


    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Posiadam pędzel do różu i jestem bardzo zadowolona. Są genialne, największa zaleta to chyba ich miękkość :)

    OdpowiedzUsuń