środa, 18 stycznia 2012

Pieguski domowego wypieku

Skusiłam się na wykonanie tego przepisu dzięki jednej z blogerek. Ciasteczka proste w wykonaniu a jakie smaczne :)
DSC_0017.jpg
1.jpg

Składniki
300 g mąki
100 g cukru pudru
200 g masła lub margaryny. Dodając masło będą bardziej maślane i lepsze w smaku ;)
2 żółtka
tabliczka mlecznej lub gorzkiej czekolad (kroimy na malutkie kawałeczki)

Wszystkie składniki (prócz czekolady) łączymy ze sobą. Pod koniec wyrabiania dodajemy posiekaną czekoladę kontynuując wyrabianie ciasta. Formujemy 3 wałeczki podobnej wielkości. Zakrywamy folią spożywczą. Jeśli masz czas to na 2 godziny do lodówki jeśli nie masz czasu to na 30 minut do zamrażalnika. Następnie kroimy krążki tej samej grubości około 1 cm, układamy na blaszce.  Pieczemy 15 minut w 180 stopniach.

Moje uwagi
Jeśli nie przepadasz za słodkim kruchym ciastem to dodaj mniej cukru pudru, zaś czekoladę gorzką.
Ja jetem słodką dziewczyną ( :P ) i dodaje standardową ilość cukru pudru i czekoladę mleczną. 


Polecam, są pyszne!

Pozdrawiam,
Candy P.

5 komentarzy:

  1. Mmm, ale przepysznie wyglądają. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. robiłam takie dwa lata temu na święta, rodzice mojego narzeczonego nie mogli uwierzyć,że zrobiłam je sama :) bo smakowały jak te ze sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super przepis,napewno skorzystam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spróbuję, choć ciasteczka przeważnie mi nie wychodzą ;)

    OdpowiedzUsuń