poniedziałek, 9 czerwca 2014

Zakupy (nie)konieczne

                                              Wpis z cyklu nowości z kosmetyczki i szafy :) 
Ostatnio radziłam się was w kwestii wody termalnej, pisałyście o Uriage. Kupiłam ją w Super Pharm za 18,90 zł. Już teraz wiem,że to must have na lato! 
Na zasadzie polecenia-nowy podkład mineralny Ingrid Mineral Silk&Lift. Kupiłam go w Tesco-na stanowisku Ingryd- za około 10 zł. W fazie testów, choć teraz mogę napisać,że jest lekki i fajnie kryje. 
Tusz z Essence Lash Mania, ok 12 zł. Tusz, który ma dać efekt sztucznych rzęs. 
W końcu mam ten grzebyk do rozczesywania rzęs, Inglot 16 zł 
Bluzka w kropki. Pięknie wycięta góra. W dodatku kosztowała mnie 12 zł(sh),dzięki siostra :* Długo szukam idealnych luźnych letnich spodni. Najlepiej dopasowanych w łydkach,aż do wysokości kolan i luźna góra. Na razie mam namiastkę, model loos fit :) H&M 59,99 zł 
W tym roku zakochałam się w kombinezonach! Nie wiesz,co ubrać,ubierz kombinezon :) Dostępny tu- KLIK
Luźne bluzki,idealne do szortów. Każda po 6 zł(sh)Dzięki siostrze :) 
Pierwsze boyfrendy w szafie,z "wywietrznikami" :D 
                               Dostępne tu- KLIK i jeansy ze skórzanymi wstawkami 
Skórzane sandały, najwygodniejsze jakie miałam. 

U mnie dzieje się uwiele,mam masę spraw do ogarnięcia. Studia,zaliczenia, obrona,praca,dom... I mogę tak wymieniać. Jeszcze chwila i powrócę do normalnego trybu dnia :) Mam nadzieję,że nim się obejrzę, a pojedziemy na wakacje. Zdecydowanie muszę odpocząć. 

Pingercandypee.pinger.pl 
Facebookhttp://www.facebook.com/pages/Candy-P/198422010203541 
Instagram - instagram.com/ms.candyp 
Pozdrawiam, 

Candy P.

3 komentarze:

  1. Muszę się wybrać do Super-Pharm po tą wodę termalną. Miałam wersję 50ml, ale dość szybko zużyłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta woda termalna bardzo mnie kusi :) co do kombinezonów to strasznie mi się podobają, ale na mnie nie wyglądają za dobrze :( śliczne sandałki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny kombinezon.Teraz wyprzedany.

    OdpowiedzUsuń