środa, 16 lipca 2014

InstaMix

W ten cudowny wieczór, który daje ukojenie po dziennym upale, zapraszam Was na mały mix z telefonu z ostatnich 3 tygodni ;)  
W przedostatni weekend czerwca miałam ostatnie zajęcia na studiach.Tym samym pozostaje mi jeszcze obrona. Czyli najgorsze przede mną(jestem w trakcie pisania pracy). 
                                       Troszeczkę się imprezowało i regenerowało jedzeniem :) 
Nabawiłam się kontuzji(ale z treningu nie zrezygnowałam) i w sam upał męczyłam się z zapaleniem krtani. Odjęło mi mowę na tydzień(nie życzę nikomu) 
Nie opuszczałam treningów na siłowni, aż do lipca... Ups! Przez wakacje jestem skazana na treningi w domu. 
Wrocławska plaża przy moście grunwaldzkim? Super, idealne miejsce i przy mojej uczelni :D Kawa podczas podróży? Tylko na Orlenie(wiem,wiem...)pije ją rzadko 
Zakochałam się na nowo w mojej neonowej sukience. Zrzuciłam troszeczkę włosów, podcięłam końcówki o 15 cm. Zawsze jak siedzę na fotelu marzy mi się krótka fryzura,też tak macie? 
Pierwsze potargane boyfriendy :) 
IMG_20140619_160813.jpg
W końcu mam pojemnik na posiłki do pracy! Silikonowy, składany z miejscem na sos(np do sałatki i sztućce :) W ostatnie dni czerwca i w dniu dzisiejszym brałam udział w pewnej produkcji. Dziś oglądałam połowę klipu. Ze wzruszenia miałam łzy w oczach... 

W lipcu urlopowaliśmy w Międzyzdrojach :) 
Był smażing i plażing. Pierwszy raz się nie przypiekłam na słońcu za mocno. Dzięki odpowiedniej pielęgnacji. Zawsze miałam twarz,dekolt i ramiona "spalone" 
A jak wakacje to i pyszne jedzenie-nigdy sobie nie odmawiam :D 
Uwielbiam wieczory na plaży, kiedy słońce chyli się ku morzu... W końcu mogłam na każdym kroku spotkać stoisko z sokami 100%. Pomarańcze górą! 
Na plaży znajdował się klimatyczny bar "Miejsce" 
Delektowaliśmy się tam nowościami-Somersby Blackbeery,nie smakowało mi(strasznie słodkie) i sprawdzonym Mohito 
W ostatni dzień skorzystaliśmy z fotobudki(super pamiątka!) 
Wszystko dobre, co się dobrze kończy. 

                                          A jak ciężko wrócić do pracy :D 
                           ______________________________________________________
Zastanawiam się nad kupnem zestawu do robienia paznokci hybrydowych. Warto bawić się w paznokcie hybrydowe w domu? Myślałam nad produktami firmy Semilac 



Pingercandypee.pinger.pl
Facebookhttp://www.facebook.com/pages/Candy-P/198422010203541 

Instagramhttp://www.instagram.com/ms.candyp 
Pozdrawiam, 
Candy P.

10 komentarzy:

  1. Man nadzieję,że jednak uda Ci się pokazać chociaż fragment klipu na blogu, jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się napatrzeć na to zdjęcie w szarej sukience, wyglądasz świetnie! :)
    Życzę powodzenia w dokończeniu i obronie pracy, ja już od tygodnie jestę magistrę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia:)
    zapraszam do mnie:)
    www.haydenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Urlopu, plaży i słońca zazdroszczę!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie fotki, bardzo zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia ;)
    A Instagram uzależnia.... uwielbiam go ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, czytam Twojego bloga regularnie i mam pytanie może nie do końca na temat, ale związane z włosami :) Na wielu zdjęciach nosisz krótkie szorty i zawsze zwracają uwagę Twoje ładne nogi :) Zwykle za dużo się o tym nie wspomina, ale brunetki mają problem z włoskami na ciele - to, że szybko odrastają na nogach, rękach, strefie bikini :) Stąd moje pytanie jakie są Twoje sposoby: zainwestowałaś w laser czy może tradycyjnie maszynka lub depilator albo wosk? :) Jestem ciekawa Twojej odpowiedzi, bo sama mam ten problem, a Ty wyglądasz świetnie :) Życzę miłych wakacji i powodzenia w pisaniu pracy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Agnieszko,

      Tak jak piszesz, mam ciemne, grube włosi, które pokrywają dużą część mojego ciała. Nigdy nie używałam depilatora,ani wosku. Depiluje się tradycyjną maszynką w wydaniu męskim. Przez tyle lat się już do tego przyzwyczaiłam :) Również życzę udanych wakacji :)

      Usuń